نرگس

من تو را نمی شناسم
تو که هستی
من به تو عادت دارم و نمی دانم که هستی
نام تو در فکرم گم شده است
آه خدای من یادم آمد تو من هستی
همان که به تو لقب من را داده اند
من تو را از زمان دور فراموش کرده ام
تو من را به خاطر بیاور که نبودنت سنگین است
من تو را در تاریخ تولدم گم کردم
روز میلاد من. نمیدانم تو کجا گم شدی
من را بدون تو به جهان فرستادند
می دانم که تو باید باشی
باش برای من

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:12 ب.ظ http://nale.persianblog.com

عزیز همیشه مهربانم سلام /
پیام و جسارتمان نیست که تو را وادار این می سازد که که کلبه مان از حضورت عطرآگین گردد بلکه قلب بی ریا و سرشار از مهر الهی ات تو را مجبور به این کار می کند /
دفتر ایاممان بی حضور تو چه سخت ورق می خورد .. اما اکنون که باز منت گذاشتی و پیام زیبا و نرگس گونه ات را بر دفترمان به یادگار نگاشتی بسیار مسرور شدیم از این هدیه خداوندی / امید که لایق دوستی با قلب الهی ات باشیم /
ارادتمند همیشگی

azizeh del سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:20 ب.ظ

bebakhshid sharmandeh vali asalan matnat bara in web khoob nist shayad behtar betoon benevisi az esmet maloomeh ke che adame mozakhrafi hasti

سعید شنبه 21 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:53 ب.ظ http://nale.persianblog.com

سلام بر عزیز همیشه مهربانم /
دلتنگ تو هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد