مراد

دلم هوای تو را دارد
دوباره تکرار بوی شاد تو در فضا
دوباره تکرار اسم تو در ربنا
ترانه های وجود تو در سراسر باغ
نشانه های وجودت درعالم خاک
الهی آنچنان به تو محتاجم و در خود مشغول
که فراموش میکنم وجودم از توست
و آنگاه که نعماتت را بر خودم حرام میکنم
تازه وجود خودم را در کالبدم احساس میکنم
من زنده ام
و قویتر من آموختم که بودنم به سخن نیست که عملم نشانه وجودم میباشد
همانند روزه که میدانم میتوانم بخورم و نهیش میکنم تا ثابت کنم من هستم
من اشرف مخلوقاتم
نظرات 3 + ارسال نظر
اری یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:17 ب.ظ

کاش همیشه ظاهر ادمها دیگران را گول می زند و واقعیات اشکارا نمی شد اگر اشرف مخلوقات یکی مثل شما باشه به اشرف مخلوقات بودن خودم ننگم می اید

قاصدک یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:35 ب.ظ

پس زنده ای نبودی گفتی انشاالله به درک واصل شده ای

سعید دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:39 ق.ظ http://nale.persianblog.com

سلام عزیز همیشه مهربانم

آمدی و باز هوای دل عطر گل گرفت

بسیار خوشحالم که ترنم مهرت را دگر بار در سرای خویش می بینم

امید که لایق نعمات الهی باشیم
و همچنین امیدوارم که خود نیز لایق همچون تو عزیزی سرشار از محبت و عشق باشم
حضورت همیشه در قلب ایامم سبز باد
لطفا برام ایمیل بفرست

ارادتمند همیشگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد