سوگ

من و بودن من
تو و بودن تو
عشق و معنی عشق
تو ........
بله  تو  ...........
خود خودت
آفریننده من
من و تو
شعر و صدا
سوز و ساز
 شوق و شور
دیدن و ندیدن
روییدن و روییاندن
کاشته شدن و کاشتن
خواندن و  خوانده شدن
روایت و راوی
نماندن و ماندن
خواندن و شنیدن
وصف کردن و وصف بودن
رفتن و ماندن
بودن و بودن
میدانی که چه می گویم
تو ........
بله  تو  ...........
خود خودت
آفریننده من
من و تو

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:27 ب.ظ



GALAXY
love has ever in view the absolute

loveliness of the which it beholds.

where loveliness is incomplete,it

spends itself to make more lovely,

that is may love more

مینروا دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:06 ق.ظ

اونقدر قشنگه که دیگه هیچی نمیگم!خسته نباشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد