کلید

باز به یادت دل به سینه میکوبد
نمیدانم به یاری کدام جذبه ات اینگونه عشقت را به دل دارم
تو که هزار اسمت در شبت به من شور داد
به کدام نامت بنامم
که تو توی و من نمیدانم که ام
 شوق دیدار در کدام خانه است که مدام مرا به گوشه تنهایی میکشاند
آیا میشود به من به این زودی جواب دهی
من گفتم و تو اجابت کردی
من که ام که توجهت را جلب کردم
اگر از این خوشی بمیرم کم است
 به نام نامیت و به بزرگیت دوستت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:43 ق.ظ http://nale.persianblog.com

باز نسمی به مهر سوی ایاممان به وزیدن گرفت و ترنم مهری فضای سرزمینمان را عطرآگین کرد....سلام دوست مهربون من ....... می دانم که هستی....تو کلید مهربانی هستی که با حضورت در ایام ما امید را به ارمغان می آوری ......ارادتمند

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.mystarinpeakofthesky.persianblog.com

salam
be zibayi kalamatet ba zibayi amvaje hayajanet va be zibayi sokotet
be omide rozhaye barani

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد